storm

Hallå det e typ värsta snöstormen på väg till stockholm och den e typ här nu. När jag va på väg hem från skolan så va det typ motvind så det va fett segt att gå! Men i alla fall så idag har jag gått runt i skolan och typ bara seplat ett spel på en i min klass iPod touch som jag nu ska köpa till min iPhone. jag har det redan men jag har det som är gratis. I alla fall heter det cut the rope :P Pallar inte förklara hur man kör det men för er som har iPone eller Ipod eller nåt sånt jag föreslår er att ladda ner det. Men nu ska jag kolla på gray´s anatomy så ni får hare så bra! herrå! åhh juste på lördag fyller jag fjorton år! Det e inte illa det ;P  

MEN HERRÅÅÅ! <3


Kommentarer
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av härliga filmtips!



Gillar du Filmster kan du följa oss via både Bloglovin' och Facebook! Ha en kanonkväll med massor av filmtittande! :)

2011-02-10 @ 16:42:18
URL: http://www.filmster.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0