Tisdag 15 Februari 2011

Sovmorgon idag! Asså förlåt om jag inte kunnat uppdatera men vårt interne har varigt helt sajk på sistonde + att men inte kan blogga med jävla iPhone -.- aja men nu e jag här igen :D jag har haft värsta grymma helgen. Igår så var vi på livskunskap med klassen och typ bara snacka hela dagen och måla/rita. Idag så ska jag Erika och julia till willys och köpa godis till skidresan på torsdag :P Det ska bli fet najs att åka skidor, jag e igentligen ingen sån som åker skidor har bara åkt det 3 gånger om inte längd räknas :P Men jag tycker faktist att jag e fett grym ju *host*.
I alla fall så ska vi åka till bjursås i Dalarna! :D
Nu måste jag dra till plattången innan den brinner upp!!! Herrå! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0