Bjursås

Igår så va jag och åkte skidor i Dalarna med skolan det va feeeeett nice. Förutom att jag har maaassa blåmärken idag och e typ öm i hela kroppen men det e luugnt. Aja idag vet jag inte vad jag ska göra men jag skulle ha gått på bio med Live men det blev inte så för hon e en svikare, nä jag bara skoja men jag ska typ dra till ettan lr nåt, där finns det altid ngt att göra! Idag hade vi SO prov som vi igentligen skulle haft förra veckan men det blev ju inställt pga snön... Men det va bara bra för då kunde man plugga lite extra :) sen på matten så körde vi nån slags bingo och om man fick rätt fick man en mugg popcorn men vårat lag va typ sämsta x) HAHAHAHA... juste sen av dom muggarna så gjorde jag och Julia burktelefoner med snören som faktist funka men dom andra trodde inte på oss -.- Fast dom e typ trasiga nu för killarna tog sönder dom -.- aja men nu ska jag typ dra ner och köpa popcorn med mamma. Puuuussss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0