Fjorton! :D

Nu är jag 14 år föfan, det e as nice. Idag har jag varigt i nacka och köpt MASSA kläder! :)
När vi va på H&M så lita sej min kompis mot en glasvägg precis breved en rulltrappa och så typ fasta hon i handräcket så hon glider med bandet så jag typ fick värsta panik och jag typ slet i hennes jacka om inte nån hade fått tag i henne skulle hon ha ramlat ner för 10 till 20 meter :O det e fan helt sjukt så mamma fick tag i henne så jag kunde släppa henne för annars skulle jag hängt med och typ ramla. Asså fan vad jag fick panik och typ alla vi skrek över hela butiken men som tur va så ramla hon inte ner! JAg fick typ värsta smällen i bröstkorgen så jag tappa andan och nu har jag svårt med att andas och kan inte host eller nåt!!! :/

Annars så e allt bra :D<3
Men nu ska jag käka tårta och få mer presenter, så sharrå!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0